Annons:
Etikettjobb-karriär-utbildning
Läst 2315 ggr
[Cazella]
2014-04-20 21:13

Jobb och yrke

Jag går på bidrag och vill gärna slippa det och tjäna riktiga pengar jag vill utbilda mig och få jobb därefter precis som alla andra men vet inte hur jag ska göra min största passion i livet är musik och det vill jag utveckla mig mer i hur skulle ni göra.?! Om ni vill syssla med musik som jobb och yrke, kan även tänka mig att arbeta som sjuksköterska, hur går jag till vägar för att nå dit.?! Just nu sitter jag fast i klämm hos arbetsförmedlingen och  kommer ingen vart. Jag kan inte söka till någon skola förrän till Hösten och tills dess vet jag inte vad jag ska göra. Tips? förslag?!

Annons:
pernillaa
2014-04-20 21:32
#1

Har du pratat med någon på arbetsförmedlingen om det här?

Ha en bra dag! // Pernilla

[Cazella]
2014-04-20 21:50
#2

Gick dit, skrev in mig, gick på ett möte, de skulle ringa tillbaks efter mötets besök. Hum har väntat i över 3 månader nu. :( Känns som jag har kört fast, ska ha en handledare.

[Cazella]
2014-04-21 14:20
#3

mycket hjälp man fick här då :S

pernillaa
2014-04-21 14:36
#4

Du får ha förståelse för att sajten precis har startat och vi än så länge bara är 8 medlemmar.

Är det inte dags att du själv ringer till arbetsförmedlingen då?

Ha en bra dag! // Pernilla

[Cazella]
2014-04-21 15:15
#5

Men sajten va större förut?! =S

H-lena
2014-09-01 12:47
#6

Jag läste i tunnelbanan för ett tag sen om något slags universitet som bedrev musikutbildning, alltså enbart musik. Kommer bara inte ihåg vad den hette… Men om du är intresserad kan jag försöka ta reda på det? Vore det något möjligen? Då skulle du ju kunna få studiebidrag?


Annons:
Upp till toppen
Annons: