Annons:
Etikettövrigt-allmänt
Läst 5594 ggr
pernillaa
2014-04-17 14:40

Var söker ni vägledning?

Det finns ju så många olika sätt att få vägledning, allt ifrån sin egen magkänsla till religion och internet. En del spår i tarot, frågar sin andliga vägvisare eller pratar med närstående eller någon professionell.

Var söker ni vägledning idag?

Ha en bra dag! // Pernilla

Annons:
molam
2014-04-20 16:03
#1

Jag söker vägledning av min Andlige  vägledare, men hon har inte svara mig på sistone, så letar just nu en annan vägledare tills dess att min Andliga vägledare mår bättre och börjar svara mig igen.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

monstermash
2014-04-20 22:28
#2

Söker endast vägledning i min bästa vän.

appalpaj
2014-04-20 23:44
#3

Jag söker oftast vägledning hos min mamma, hon är den som vet mest om mig :)

Medarbetare på Social fobi ifokus

[Hallons]
2014-04-26 10:47
#4

Jag Söker vögledning hos Gud, min döda farfar, min hund och min mamma.

Moonwing
2014-04-26 16:31
#5

Jag har sedan jag blivit äldre insett att jag får hjälp varje dag, på olika sätt..tom i situationer man kanske konfronterar någon. Det är ju ändå en spegel av vad man behöver förändra å bygga upp hos sig själv.

Sedan har jag fått massor stöd av mina medisar här!❤️ -sen lång tid, på iFokus, även kanske startat bekantskaper här på sajter som kanske är borta sedan länge-men där nya kontaktnät byggts upp, på andra ställen.

Alla kan göra något för någon🌈..det är så Livet skall vara!🙂

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Jina.
2014-05-05 16:56
#6

Tarotkort, mina vägledare och min bortgångna morfar, morbror.

www.mediumjina.se

Annons:
ajax_en
2014-07-23 13:20
#7

Jag söker vägledning hos författaren Martinus.  Hans verk "Tredje Testamentet - Livets Bok"  innehåller allt jag behöver.

TezzD
2014-08-26 08:44
#8

Doreen Virtue, en exeptionell författare som talar om sitt liv med änglarna.

Mina barn och min sambo är såklart min dagliga vägledning också ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

H-lena
2014-09-01 12:26
#9

Jag lägger tarotkort, mina vägledare (som är främst en men även min mormor och morfar och min farmor och farfar), pratar även med andra mediala och frågar om råd! Jag tar väldigt mycket hjälp av vägledning har jag insett nu den senaste tiden! Det har hjälpt väldigt mycket. 🙂


Karelius
2016-11-03 15:26
#10

Min morfars katts syster. Fast numera mest min egen ekokammare.

NiklasTyreso
2017-08-25 17:29
#11

Med åren har jag blivit bättre på att själv resonera mig fram till vad min vilja egentligen är och hur jag ska göra för att nå mina mål. Min dagboksfil på datorn har varit en hjälp när jag skrivit ner och strukturerat mina tankar. När jag var yngre gick jag till psykologer som bollplank. Jag får ibland även goda idéer när jag ber och läser psaltaren. Goda idéer om vilken väg man ska ta är meningslösa om man inte själv tar steg för steg i rätt riktning. Ibland kan andra (som den man är gift med) vilja att man går en helt annan väg. Då får man välja om det går att hitta gemensam väg, om man själv ska strunta i sin egen vilja eller om var och en ska gå sin egen väg. Svåra val!

Upp till toppen
Annons: