Övrigt / Allmänt

Var söker ni vägledning?

2014-04-17 14:40 #0 av: pernillaa

Det finns ju så många olika sätt att få vägledning, allt ifrån sin egen magkänsla till religion och internet. En del spår i tarot, frågar sin andliga vägvisare eller pratar med närstående eller någon professionell.

Var söker ni vägledning idag?

Ha en bra dag! // Pernilla

Anmäl
2014-04-20 16:03 #1 av: molam

Jag söker vägledning av min Andlige  vägledare, men hon har inte svara mig på sistone, så letar just nu en annan vägledare tills dess att min Andliga vägledare mår bättre och börjar svara mig igen.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus

Anmäl
2014-04-20 22:28 #2 av: monstermash

Söker endast vägledning i min bästa vän. 

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2014-04-20 23:44 #3 av: appalpaj

Jag söker oftast vägledning hos min mamma, hon är den som vet mest om mig :)

Anmäl
2014-04-26 10:47 #4 av: [Hallons]

Jag Söker vögledning hos Gud, min döda farfar, min hund och min mamma.

Mvh EmiliaUppfödare av liten Rex i svart och havanna samt otter -  Nilvanas rexar                                    

Anmäl
2014-04-26 16:31 #5 av: Moonwing

Jag har sedan jag blivit äldre insett att jag får hjälp varje dag, på olika sätt..tom i situationer man kanske konfronterar någon. Det är ju ändå en spegel av vad man behöver förändra å bygga upp hos sig själv.

Sedan har jag fått massor stöd av mina medisar här!Hjärta -sen lång tid, på Ifokus, även kanske startat bekantskaper här på sajter som kanske är borta sedan länge-men där nya kontaktnät byggts upp, på andra ställen.

Alla kan göra något för någonRegnbåge..det är så Livet skall vara!Glad

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Anmäl
2014-05-05 16:56 #6 av: Jina.

Tarotkort, mina vägledare och min bortgångna morfar, morbror.

Anmäl
2014-07-23 13:20 #7 av: ajax_en

Jag söker vägledning hos författaren Martinus.  Hans verk "Tredje Testamentet - Livets Bok"  innehåller allt jag behöver.

Anmäl
2014-08-26 08:44 #8 av: TezzD

Doreen Virtue, en exeptionell författare som talar om sitt liv med änglarna.

Mina barn och min sambo är såklart min dagliga vägledning också Hjärta

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2014-09-01 12:26 #9 av: H-lena

Jag lägger tarotkort, mina vägledare (som är främst en men även min mormor och morfar och min farmor och farfar), pratar även med andra mediala och frågar om råd! Jag tar väldigt mycket hjälp av vägledning har jag insett nu den senaste tiden! Det har hjälpt väldigt mycket. Glad

Anmäl
2016-11-03 15:26 #10 av: Karelius

Min morfars katts syster. Fast numera mest min egen ekokammare.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.