Annons:
Etikettövrigt-allmänt
Läst 517 ggr
pernillaa
4/12/14, 1:33 PM

Dagens plus! =)

Här får ni häva ur er alla positiva känslor och tankar ni har och berätta om något positivt som hänt! 🙂

Ha en suverän dag alla!

Ha en bra dag! // Pernilla

Annons:
pernillaa
4/22/14, 5:25 PM
#1

Idag var jag och hälsade på min syster och mamma på impuls så min son och hans kusin fick umgås. Var ett tag sen nu så det kändes riktigt bra! =)

Har också tagit ett beslut gällande min äldre son som kommer leda till något bra½!

Ha en bra dag! // Pernilla

[Hallons]
4/26/14, 3:51 PM
#2

Ska hem till 3 veckors kaninungar och alla andra 7 kaniner. :)

Moonwing
4/26/14, 4:11 PM
#3

Solen skiner!😃

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Medda
4/27/14, 8:28 PM
#4

Idag har faktiskt min son varit och köpt en playstation 4, och det fantastiska med detta är att han har sparat ihop till det alldeles själv. I många månader har han sparat pengar han fått i julklapp och födelsedag, han har tjänat extra pengar på att jobba här hemma och sparat ihop över 4000 kr. Utöver det har han i ett par veckor kollat runt var han kan få bäst erbjudande. Känner mig som en riktigt stolt mamma 😃

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

sao_ming
4/27/14, 10:08 PM
#5

#4 med gud va bra gjort av han! Jag klarar inte ens det som vuxen :S

Saknar dej Nelly <3 RIP 1998-2007

pernillaa
4/28/14, 7:27 AM
#6

Jättebra gjort! Verkligen karaktär! =)

Ha en bra dag! // Pernilla

Annons:
tlover
4/28/14, 10:58 AM
#7

solen skiner och man har kaninungar att gosa med (nog för så har det varit nästan hela den senaste veckan men man kan ju inte bli ledsen om man ser på kaninungar som springer omkring)

l'm back

Upp till toppen
Annons: