Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 2049 ggr
pernillaa
4/12/14, 8:27 AM

OBS: Den här sajten är annorlunda

Hej och varmt välkomna!

Det är viktigt att ni läser det här för att förstå sajtens struktur och syfte!

Den här sajten är lite annorlunda eftersom den uppmuntrar till privat kontakt framförallt och mindre diskussioner i själva forumet.
Självklart ska ni diskutera i forumet också! Det är helt fritt för den som vill att prata öppet också om sina vägskäl i livet! Men dess främsta syfte är att skapa en privat kontakt mellan en mentor och den som behöver vägledning.
Det finns många forum här på iFokus där man kan diskutera egentligen samma saker som här, så är det så att ni bara vill ställa en fråga och få svar på det av flera medlemmar så kanske ni bör överväga att vända er till ett annat forum. Tanken med den här sajten är istället att skapa möjligheter för dig att skapa ett band till en mentor som kanske kan följa dig en bit på vägen också, som du kan få ett förtroende för.

Det första ni ska göra när ni kommer in här på sajten är att fundera över om ni skulle kunna tänka er att ställa upp som mentor.

Vill ni anmäla er som mentor gör ni det i mentortråden i varje diskussionsgrupp här till vänster.
Ni som söker en mentor bör först och främst kolla igenom trådarna nedan och hittar ni inte det ni söker skriver ni ett vanligt inlägg och frågar.

Nedan har jag listat alla mentortrådar.

Jobb, Karriär & Utbildning
Känslor & Tankar
Kriser & Trauman
Att mogna och utvecklas
Andlighet & Själsligt
Kultur & Religion
Relationer
Hem & Familj
Fysiska sjukdomar/handikapp
Psykiska sjukdomar/handikapp
Missbruk
Sport & Fritid
Övrigt

Väl mött! // Admin =)

Ha en bra dag! // Pernilla

Annons:
[Blomman4]
4/24/14, 8:21 PM
#1

Om man ska söka mentor vad och var ska skriva?

pernillaa
4/24/14, 9:01 PM
#2

Det skriver du i ett eget inlägg. =)

Ha en bra dag! // Pernilla

[Blomman4]
4/24/14, 9:14 PM
#3

Ok, tack så mycket :)

[Blomman4]
4/24/14, 9:18 PM
#4

Om jag behöver väglednig inom flera ämnen?

Ska jag ha flera mentorer eller en?

pernillaa
4/24/14, 9:25 PM
#5

Ja är det så att du har svårt att hitta en mentor bland listorna så kan du ju alltid skriva ett inlägg och fråga efter en mentor inom de ämnena och har du tur så hittar du någon som kan hjälpa dig med allt eller fler än bara en av grejerna. Annars blir det ju flera olika.

Ha en bra dag! // Pernilla

[Blomman4]
4/24/14, 9:36 PM
#6

Ok, tack :D

Annons:
martdat
4/26/14, 8:48 AM
#7

Vilken bra ide med denna sajt. all lycka till och jag tror verkligen att den Behövs:D

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

pernillaa
4/26/14, 9:34 AM
#8

Tack. Vi får se hur det går men jag tror folk kommer vara lite skeptiska och återhållsamma åtminstone till en början. ;)

Ha en bra dag! // Pernilla

H-lena
9/1/14, 12:29 PM
#9

Väldigt bra initiativ tycker jag! Härlig sajt och jag hoppas att många kommer få den vägledning de behöver. :)


Upp till toppen
Annons: