Annons:
Etikettkänslor-tankar
Läst 1529 ggr
pernillaa
4/12/14, 9:42 AM

[Mentortråden] - Känslor & Tankar

Lista över mentorer

Här kan du skumma igenom och söka mentorer och/eller anmäla dig som en mentor i ämnet.

Det du måste ha med i ditt inlägg är:

  • En så kort och saklig beskrivning som möjligt av vad du har för erfarenheter som du kan erbjuda lite vägledning inom, hur du har fått dessa erfarenheter(om du känner att det är något du törs gå ut öppet med) och kanske några ord om varför just du vore en bra person att vända dig till.

  • Information om du vill bli kontaktad via pm, din privata mail, telefon eller t.o.m. besök. Skriv dina kontaktuppgifter direkt i inlägget eller, om du inte vill göra det offentligt, uppmana till att kontakta dig via pm för mer information.

Är det så att ni har begränsat med tid att svara bör det framgå också.

Det är frivilligt men berätta gärna vem du är, var du bor, vad du gör på dagarma osv. Det kan hjälpa de som söker vägledning att känna sig mer trygg i sin kontakt till dig och känna att ni har något gemensamt.

Och försök att lägga upp det så att det blir lätt att hitta det som är mest relevant i ditt inlägg.

Ha en bra dag! // Pernilla

Annons:
H-lena
9/1/14, 12:41 PM
#1

Hej!

Nu anmäler jag mig som mentor här! Jag heter Helena, jag är 21 år och bor i Stockholm. Jag upptäckte min medialitet först som barn, upplevde andevärlden och så till och från men det är först den senaste tiden jag aktivt jobbat med det och försökt att utveckla min förmåga. Jag skulle säga att jag först och främst jobbar med min intuition men jag får även hjälp av mina vägledare. Jag har lagt en del tarot och gjort flertalet avläsningar åt människor de senaste månaderna och har fått väldigt fin feedback. Utan den hade jag inte fortsatt! Så jag kan erbjuda tarotläggningar, avläsningar, och dela med mig av information jag får till mig om just dig och ditt problem för att försöka hjälpa.

Jag pluggar just nu fysik på universitetet och har därför begränsat med tid kan man väl säga, det här gör jag på min fritid för att jag älskar att hjälpa andra och vill själv utvecklas mer genom att hjälpa. Så att fungera som mentor kommer i andrahand. Det betyder inte att jag inte tycker det är viktigt utan studierna kommer först just nu. Men jag vet själv hur jobbigt det är att fastna i dåliga tankar och känslor och ibland behöver även jag hjälp att ta mig ur vissa situationer. Därför vill jag även kunna hjälpa andra! Så känner du att du vill ha hjälp med något inom det här ämnet, (kan även hjälpa till med annat om det behövs) genom medial vägledning så hör av dig! Skicka helst ett PM här på sidan, jag är inne nästan dagligen och svarar så snabbt jag kan. :)

Hoppas du hör av dig om du vill ha hjälp!

Mvh Helena


Upp till toppen
Annons: